Zapisy na Galicyjski Kiermasz Staroci

ZASADY UDZIAŁU:

Aby wziąć udział jako wystawca w Galicyjskim Kiermaszu Staroci w Miasteczku Galicyjskim należy wypełnić Formularz Zgłoszeniowy  lub Kartę Zgłoszenia i wraz podpisanym Regulaminem przesłać:
– na adres e-mailowy: d.sowinska@muzeum.sacz.pl
– pocztą tradycyjną na adres: Miasteczko Galicyjskie, ul. Lwowska 226, 33-300 Nowy Sącz)
lub dostarczyć osobiście (Miasteczko Galicyjskie, pn. – pt. w godz. 8.00 – 16.00)

Uiszczenie opłaty akredytacyjnej w wysokości 60 zł brutto po potwierdzeniu przyjęcia karty zgłoszenia!

Zgłoszenia będą przyjmowane do 11 września 2024 r.

Wpłaty należy dokonać do dnia 12 września b.r. w punkcie kasowym Miasteczka Galicyjskiego lub na konto Muzeum Ziemi Sądeckiej (nr rachunku: 40 1500 1559 1215 5000 8864 0000)

Karta zgłoszenia

Regulamin

Organizator:
Muzeum Ziemi Sądeckiej – Miasteczko Galicyjskie
Osoba odpowiedzialna: Danuta Sowińska
e-mail: d.sowinska@muzeum.sacz.pl
tel. (18) 444 35 70 wew. 106, pn. – pt. w godz. 7.30 – 15.30


Przejdź do treści